Po zakończeniu głównych prac związanych z przekładaniem instalacji podziemnych, kolidujących z budową korpusów stacji, na stacjach C06 Księcia Janusza i C07 Młynów prowadzona jest budowa ścian szczelinowych.
Docelowo będą to ściany konstrukcyjne przyszłej stacji, zaś w czasie budowy ich zadaniem jest zabezpieczanie wykopu przed osuwaniem się ziemi i wodami gruntowymi. Są one budowane fragmentami, tzw. sekcjami i mają zazwyczaj grubość 100 centymetrów, szerokość od 5,6 do 6,6 m i głębokość nawet do kilkudziesięciu metrów w głąb ziemi.
Ściana szczelinowa jest efektem końcowym całej serii działań. Najpierw należy przebudować wszystkie instalacje podziemne, które kolidują z budową (tzw. wykonanie przekładek). Następnie wykonywany jest głęboki na 1-1,5 m wykop pod zbrojenie murków prowadzących i ich budowę. Gdy murki są już gotowe, można przystąpić do wykonania głębokiego wykopu pomiędzy nimi – ten etap nazywa się głębieniem szczeliny. Dokonywane jest to przez specjalne koparki, które pogłębiają wykop na całej jego szerokości. Wykop ten jest jednocześnie wypełniany bentonitem. Do tak przygotowanego wykopu wprowadza się klatki zbrojeniowe, a następnie dokonuje się betonowania.
W miejscach, gdzie przez ścianę szczelinową stacji będzie przechodzić tarcza TBM wpuszczane jest zbrojenie z włókien szklanych i żywicy poliestrowej (Fiberglass). Dzięki temu tarcza TBM z dużo większą łatwością może wykonać swoją pracę, krusząc ścianę oraz jej specjalne zbrojenie.
Na stacji C06 Księcia Janusza w komorze startowej dla tarcz TBM wykonano już 42 z 62 paneli ścian szczelinowych – zaawansowanie 68%. Na stacji C07 Młynów wykonanych jest 17 z 65 paneli ścian szczelinowych (25%). Zaś na stacji C08 kontynuowane są prace związane z przebudową instalacji kanalizacyjnej, wodociągowej, teletechnicznej i gazowej.