Wolskie Centrum Kultury postawiło na zmiany i integrację społeczną. Trwa konkurs na nowe logo Woli.
To szansa na zbudowanie mocnej marki dzielnicy Wola – czytamy na stronie Wolskiego Centrum Kultury, które ogłosiło konkurs na nowe logo. Nowy „znak” będzie zrzeszał inwestycje znajdujące się w dzielnicy. Wolskie Centrum Kultury w swoim programie będzie przestrzegać trzech zasad: utrzymywanie wysokiego poziomu edukacji kulturalnej, artystycznej oraz wydarzeń kulturalnych, bycie instytucją otwartą na dialog z mieszkańcami i działanie w oparciu o zasady partycypacji, a także inspirowanie się w mądry i kreatywny sposób.
Konkurs na projekt logo to konkurs otwarty, co oznacza że udział w nim może wziąć każdy, kto ukończył osiemnasty rok życia. Wolskie Centrum Kultury stawia na cztery słowa kluczowe, z którymi ma być powiązane logo, są to: integracja, wielokulturowość, kreatywność i synergia. Pomysły można przesyłać do 20 listopada.