To właśnie na Woli powstało Centrum Komunikacji z Mieszkańcami, które służy wszystkim mieszkańcom Warszawy.
Za 4,5 mln złotych przy ul. Dzielnej 78 powstało Centrum Komunikacji z Mieszkańcami (CKM), które umożliwi m.in. załatwienie spraw urzędowych bez wychodzenia z domu. Działa ono a zasadzie tzw. contact center urzędu miasta i jego jednostek organizacyjnych. Z myślą o mieszkańcach uruchomiono portal internetowy, chat oraz jeden numer telefonu (19 115), pocztę elektroniczną i faks. Centrum jest do dyspozycji mieszkańców stolicy 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
W ten sposób warszawiacy mogą załatwić sprawę urzędową bez wychodzenia z domu. Jest to szczególnie ważne dla osób niepełnosprawnych. Każdy może też w prosty sposób uzyskać informacje na temat najbliższych imprez kulturalnych, które odbywają się na terenie Warszawy oraz śledzić zmiany w rozkładzie jazdy komunikacji miejskiej.
Ponadto centrum umożliwia mieszkańcom zgłaszanie problemów, które wymagają interwencji służb miejskich. Wszystkie zgłoszenia są zarejestrowane w systemie, a ich realizacja podlega stałemu monitoringowi do czasu wyjaśnienia sprawy. Usługa nie obejmuje natomiast zgłoszeń dotyczących zagrożenia zdrowia i życia.
Pracownicy CKM są podzieleni na dwie grupy: I i II linię wsparcia. I linia wsparcia otrzymuje informacje od mieszkańców za pośrednictwem telefonu, portalu internetowego, poczty elektronicznej i sms. II linia wsparcia natomiast zajmuje się udzielaniem odpowiedzi czy też wskazaniem odpowiedniej osoby, która jest w stanie pomóc w tej sprawie.
Oprócz tego w ramach inwestycji został zakupiony i wdrożony system informatyczny typu Call Center zintegrowany z systemem CRM (Customer Relationship Management).