Prywatni asystenci 15 tys. osób skorzystało już z usług konsjerża, jakie klientom Domu Mody Klif w Warszawie oferują pracownicy firmy City Security. Najczęściej klienci Klifa korzystają z usług konsjerża w weekendy. Wtedy liczba zainteresowanych taką formą serwisu zwiększa się dwukrotnie, a w niektórych przypadkach – nawet trzykrotnie.
– Ta pomoc jest tak naprawdę ekskluzywną usługą, znaną na świecie głównie w hotelach o wysokim standardzie. Bardzo często staje się ona swego rodzaju asystą, bowiem klient od momentu wejścia do obiektu najpierw potrzebuje szczegółowych informacji o wybranych punktach handlowych czy usługowych, zaś potem pomocy w niesieniu zakupów i odprowadzenia go do samochodu lub taksówki – mówi Paweł Mężyński, menedżer z firmy City Security odpowiedzialny za realizację usługi konsjerżów w Klifie.
W ramach usługi konsjerża klienci mogą między innymi skorzystać z porady, jak znaleźć konkretny produkt, i to z podaniem odpowiedniej marki (np. w sklepie typu „multibrand”), zlecić zamówienie taksówki na określoną godzinę czy zakupu i wysłania kwiatów, umówić wizytę u fryzjera czy wreszcie poprosić o dostarczenie zakupów wprost do samochodu. Z pomocy pracowników specjalizujących się w tej usłudze korzystać mogą też cudzoziemcy, którzy nie znają języka polskiego.
City Security zamierza wkrótce poszerzyć zakres tej usługi między innymi poprzez dodanie do dotychczasowego składu tzw. hostów, czyli pracowników, którzy łączą kompetencje konsjerżów z doświadczeniem w obszarze ochrony fizycznej.
Aurtor: MJ